Voor onze klant Marks hebben we een hardcover boek geprint met als titel “introducing the DiamondClean Smart”. Marks is een wereldwijd leider op het gebied van begeleiden van productintroducties van bestaande merken. Philips Sonicare heeft hen gevraagd om tijdens de introductie van deze revolutionaire elektrische tandenborstel alle genodigde een luxe boek uit te reiken om deze introductie kracht bij te zetten.

Korte doorlooptijd

De uitdaging van deze productie was een het realiseren van dit hardcover boek binnen 10 werkdagen. Inclusief het gelijktijdig bezorgen op 3 verschillende adressen in Nederland en Canada. We hebben vooraf goed afspraken kunnen maken met de verschillende partijen die betrokken waren bij dit project. Op deze manier vielen alle puzzelstukjes op een juiste wijze in elkaar en heeft onze koerier de boeken een dag voor de presentatie van deze productintroductie afgeleverd.

Technische uitvoering

Het boek is uitgevoerd met een hardcover omslag, voorzien van softtouch mat laminaat en goudfoliedruk. Het binnenwerk is gedrukt op hvmc silk 170 gr/m² (fsc-gecertificeerd) en omvat 64 pagina’s vol met innovatieve productinformatie. Het binnenwerk is digitaal gedrukt, het omslag is in offset gedrukt. Het boek is garenloos gebonden in een harde kaft en gelijmd met PUR-lijm. De rug van het boek is voorzien van kapitaalbandjes.